Atelier Emé

The Mission of Atelier Emé San benedetto del Tronto is create perfect dresses and wedding dresses to a high standards of quality and style. The company stands for creating high fashion wedding dresses made in Italy for the use of special and precious fabrics of high quality, innovative technologies and techniques and for a tailoring that still decorates and finishes the clothes by hand.

 

 

Each dress is designed to accommodate a particular type of bride to make her wedding day.
From the classic wide leg made of long skirts and fluffy princely style in that snug fitting Mermaid particularly sensual, romantic and daring necklines with lace doilies, but also minimal chic models, simple, smooth, white and extremely elegant.
Our wedding dresses are inspired by a concept of “new bride”: very refined during the ceremony that turns during the reception to amaze your guests.
Unique gowns, convertible and sectional can create different kinds of outfit according to personal taste of the bride.
A fresh, young and rich collection of short dresses and asymmetric with interesting contrasts “white/black” for a bride from the soul rock.
Find the perfect wedding dress by Atelier Emé via custoza 77 in San benedetto del Tronto and together we will make your dream come true.

 

 

La missione di Atelier Emé San benedetto del Tronto è creare perfetti vestiti e abiti da sposa secondo alti canoni di qualità e stile. Da sempre l’azienda si distingue per la creazione di abiti da sposa d’alta moda rigorosamente made in Italy, per l’impiego di tessuti particolari e pregiati d’elevata qualità, per l’impiego di tecniche e tecnologie innovative e per una lavorazione sartoriale che ancora oggi decora e rifinisce gli abiti rigorosamente a mano.
Ogni vestito della collezione è stato pensato per accontentare una particolare tipologia di sposa per rendere indimenticabile il giorno del suo matrimonio.
Dalla classica linea ampia fatta di gonne lunghe e vaporose in stile principesco a quella fasciante a sirena particolarmente sensuale, con scolli audaci e romantici ricami in pizzo rebrodè, ma anche modelli minimal chic, semplici, lisci, bianchi ed estremamente eleganti.
I nostri vestiti da sposa sono ispirati ad un concetto di “Nuova Sposa”: molto raffinata durante la cerimonia che si trasforma durante il ricevimento per sorprendere i propri invitati.
Abiti unici, trasformabili e componibili permettono di realizzare diversi tipi di outfit in base al gusto personale della sposa.
Una collezione fresca, giovane e ricca di abiti corti e asimmetrici con interessanti giochi di contrasto “bianco/nero” per una sposa dall’animo rock.
Trova il vestito da sposa perfetto da Atelier Emé in via custoza 77 a San benedetto del Tronto e assieme realizzeremo il vostro sogno.

www.atelier-eme.it/atelier-s-benedetto-d-t


Leave a Reply